בד"ה: הלכה לעולמה הרבנית שולמית אזרחי ע"ה

אבי רבינא 1 Comment on בד"ה: הלכה לעולמה הרבנית שולמית אזרחי ע"ה

הלכה לעולמה הרבנית שולמית אזרחי ע"ה, אשת יבדל"ח מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי ובתו של המשגיח הרב מאיר חדש זצ"ל

מקומה המיותם של הרבנית בביתה צילום: יעקב חנינה, רשת העיתונאים הנקודה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברוך דיין האמת: הרבנית שולמית אזרחי ע"ה, אשת יבדל לחיים מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי הלכה כעת לבית עולמה בגיל 91, בבית החולים הדסה עין כרם.

הרבנית ע"ה היא בתו של הגאון הרב מאיר חדש זצ"ל, משגיח ישיבת חברון ונכדתו של הרב נפתלי מנחם הוטנר מרבני איישישוק. במהלך השנים חיברה ספרי ביוגרפיה על אביה ומשפחתו ועל ישיבת חברון וכן ספר אודות החפץ חיים.

בימים האחרונים חלתה הרבנית ומצבה הדרדר מיום ליום, עד שלפני זמן קצר הגיעה מבית החולים הבשורה המרה על פטירתה לבית עולמה.

הלווייתה תצא מחר בשעה 11 מבית מרן ראש הישיבה שליט"א ברחוב קסוטו 22, בית וגן ירושלים.

בראש חודש אלול האחרון, שוחחה הרבנית עם 'קול חי'. "יראת העונש, ויראת המשפט, עוזרים לנו להתגבר על עצמנו ולהתעלות ולהתקרב לה'. אווירת הפחד צריכה לתת לנו הזדמנות להתעלות ולחזור בתשובה. אנחנו בימים האלו רוצים להתרומם מעצמנו ולהתקרב להקב"ה, לשאוף מהאווירה של הימים הנוראים" .

מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, הרב יוסף שוינגר ספד לה בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית: "הייתה אישה אצילה, מסבירת פנים. עם השקפה טהורה. הייתה מופת וסמל גם לבנות שלימדה במשך השנים".

ח"כ יואב בן צור ספד: "דואב עמוקות על לכתה של אמא של מלכות הרבנית הצדקנית, שולמית אזרחי ע"ה, אשת חבר למרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א. הרבנית היתה המשענת והעוגן של הרב בהרבצת התורה האדירה והקמת הישיבות, זכתה להעמיד דור ישרים מבורכים של יראי השם".



1 תגובות

מיין תגובות